ピクセルシェーダー
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^ Geometry shaders operate on a single primitive at a time and emit one or more output primitives OpenGL 4.6 specification
^ シェーダー ステージ (Direct3D 10)
^ Vertex Texture Fetch - OpenGL.org
^ Load (DirectX HLSL Texture Object) (Windows)
^ GL_ARB_shader_image_load_store
^ Direct3D 11.1 Features (Windows)
^ ⇒GeForce 8600 FAQ 。NVIDIA
^ [連載][西川善司の3Dゲームエクスタシー]「ATI Radeon HD 2000」シリーズのGPUアーキテクチャ徹底解説
^ “共有するシェーダ”でGPUの新しい時代を──G80の革新性に迫る (1/3) - ITmedia PC USER
^ 後藤弘茂のWeekly海外ニュース
^ ストリーム出力ステージ (Direct3D 10)
^ ParticlesGS サンプル
^ DirectX 7 の Direct3D におけるライト
^ ⇒Shader Models vs Shader Profiles - MSDN
^ シェーダーの操作:「シェーダーとは、頂点の変換やピクセルの色付けなど、グラフィックス計算を実行するコンピューター プログラムで、通常 CPU の代わりにグラフィックス処理装置 (GPU) で実行されます。」
^ Working with Shaders: "A shader is a computer program that performs graphics calculations?for example, vertex transformations or pixel coloring?and typically runs on a graphics processing unit (GPU) instead of the CPU."
^ 4Gamer.net
^ ⇒SAPPHIRE X1950 PRO
^ ⇒SAPPHIRE Ultimate HD 4670 512MB GDDR3 PCI-E
^ ⇒GeForce 8800
^ ⇒GeForce GTX 680 。NVIDIA
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出典: フリー百科事典『ウィキペディア(Wikipedia)』
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